Προφητείες, ώστε να διαμορφώνετε ΕΣΕΙΣ την ζωή σας και όχι αυτή εσάς!

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2021

Η “Θυμωμένη” Πανσέληνος

Όπως πολλές φορές έχω γράψει στο παρελθόν από Αστρολογία δεν έχω κυριολεκτικά ιδέα. Είχα (έχω) αναφερθεί στις δυσμενείς συνθήκες αυτής της εβδομάδας και κάποιος φίλος αναγνώστης μου έστειλε ένα σχετικό αστρολογικής υφής άρθρο, το οποίο αναφέρεται στη σημερινή Πανσέληνο· την οποίαν ονομάζει (το άρθρο) “θυμωμένη”!

Αναφέρει μάλιστα πως είναι η Πανσέληνος, όπου απαιτούνται άμεσα και πιεστικά λύσεις σε θέματα, τα οποία μας απασχολούν και τα οποία χρονίζουν επικίνδυνα.

Αυτό έρχεται σε συμφωνία με τις δικές μου εκτιμήσεις, οι οποίες φαίνεται να επαληθεύονται ενώ ο μόνος τρόπος θεραπείας είναι η δράση. Ό,τι και εάν συμβαίνει ή προκύπτει μόνο ένας τρόπος υπάρχει να το αντιμετωπίσεις: να κάνεις κάτι και όχι να το δεχτείς μοιρολατρικά.

Επιβεβαιώνω λοιπόν τα προηγούμενα περί του… θυμού της Πανσελήνου, διότι εάν μπορούσε να εκφραστεί με λόγια (εκφράζεται με τη δική της γλώσσα) θα έλεγε ακριβώς αυτό:

Τι κάνεις προκειμένου να αντιμετωπίσεις τις αντιξοότητες;

Σκεφτείτε το, διότι η εβδομάδα ακόμα δεν τελείωσε και έως το Σάββατο έχουμε δρόμο…